6. joulukuuta 2015

Recent Snaps

from Snapchat.

Tähän ei varmaan tarvi edes kommentoida.

Korviketta kun ei oikeeta lunta oo saatavilla. Tämmönen hökkeli oli Kawanan ostoskeskuksessa yks päivä :-D // Testissä pari mulle uutta suklaata. Niin mikä kesäkunto? // Oonko mä vaa itteni mielestä pelottava tässä kuvassa? :-D // Vihdoin ja viimein päätin mäkin kokeilla. Pakko sanoa että 5/5.
Jälleen no words needed. Mun ilme kuvaa kyllä ihan täydellisesti tän hetkistä fiilistä. On mukavia, ystävällisiä ihmisiä. On lämmintä ja aurinkoista sekä meri ja ranta. 

P.S. Mun snäppi on tästä eteenpäin tosi hiljanen, tietoa ei ole että mihin asti. Puhelin halus nimittäin myöskin käydä virkistäytymässä meressä. :-)

3 kommenttia:

sirkkuelisa kirjoitti...

Oot saanut mukavasti väriä. Mukavia kuvia ja hyvän näköisiä hedelmiä. Täällä just aloitettu graavilohi, lanttu, peruna, porkkanalaatikko kausi. Mummon kans laskettiin et pari viikkoa vielä ja sit mennään täälläkin kohti valoa.

Unknown kirjoitti...

Voitte laittaa mulle pakastimee noit laatikoita, ni syön sit kesällä kun tuun!

sirkkuelisa kirjoitti...

😁