3. joulukuuta 2015

fiilksiä, kuulumisia

Täällä alkaa olla kesä aluillaan. Ilma on todella kostea, ukkostaa ja harmillisesti sataa vähän normaalia enemmän. Satunnainen pilvisyys ja pienoinen sade ei kuitenkaan haittaa, sillä lämpöasteita alkaa olemaan yli 30. Ihanaa! Iänikuinen vilukissa alkaa tuntea olonsa kotoisaksi. :-D

 Edellinen postaus ukkosesta täällä. 

I wouldn't mind living here. Ranta vaan tos takapihalla.
Näissä maisemissa ei oikeen tunnu, että tässä kuussa vietettäis joulua. 
Oon huomannu kuinka tää hyvä sää, aurinko ja lämpö, rannat ja vihreät metsät, vaikuttaa positiivisesti mun mielialaan. Tuntuu paljon virkeemmältä, positiivisemmalta ja rennommalta. Paikalliset ihmiset on täällä suurimmaksi osaksi kans tosi rentoja ja ystävällisiä, mikä vaikuttaa varmasti kans asiaan. Ihokin ihanasti päivettynyt ja tuntuu sileämmältä. Ihan siis täydellinen vastakohta, millaista on/millainen mä oon Suomessa. Eihän täältä voi koskaan lähteä takas kotiin! 

Lopuks vielä yks tän hetkinen lempparibiisi, mikä on jo hetken aikaa soinut tosi useesti mun kuulokkeissa. :-D

2 kommenttia:

sirkkuelisa kirjoitti...

Paistaa se äitini täällä taas ensi kesänä eli tervetuloa kotiin...ihana oot ilman aurinkoakin

sirkkuelisa kirjoitti...

Siis aurinko paistaa ei äiti...tai voihan se äitikin joskus paistaa....